Hromadná aktualizace

17.11.2012 23:47

Za poslední dobu se toho poměrně hodně událo a ani nemám moc času aktualizovat :D Takže taková hromadná aktualizace, vše najendou:


1. Agility závod O Mistra Ostrova: Super závod, bohužel nevyvedené počasí. Kenny ale dělal, že vlastně vůbec jako z konve nelije a zima taky vůbc není, takže odběhal krásně. První běh bez chybky a 3.místo, druhý běh taky krásný, ale před poslední překážkou mi uklouzla noha a bylo z toho jedno odmítnutí :)

2. Zkoušky ZZO: Nevím, co mě to napadlo, ale přihlásila jsem se s Kennym na zkoušky ZZO. Týden před zkouškami jsme pořádně trénovat, dopilovali APORT a oční kontakt při chůzi u nohy a v den D jsem nakonec měla pocit, že si ostudu neutrhnem. Kenny na zkouškách odcvičil nádherně a neudělal jedinou chybu (za to panička by se mohla naučit správně otáčet :D). Nakonec z toho bylo 58 bodu ze 60 a  známka PROSPĚL VÝBORNĚ.

3. Oftalmologické vyšetření: Kennymu jsem nechali udělat oftalmologické vyšetření očí s výsledkem PROSTÝ VŠECH OČNÍCH CHOROB! Kennymu ale taky necháme vyšetřit PRA-prcd z DNA. K bonitaci už nám tedy zbývá jen vyšetření patell :)

A poslední věc. Už nám došel výkonostní průkaz agility, takže se v blízké době ukážeme na nějakých oficiálních závodech (trému mám už teď :D)